Modernizacija dizala

Modernizacija dizala

Mikroprocesorsko upravljanje

Modernizacija omogućuje zamjenu starih relejnih grupa koja se još uvijek nalazi u brojnim strojarnicama stambenih zgrada kao upravljačka jedinica. Moderno rješenje je mikroprocesorska grupa upravljanja koja ima ostvarenu komunikaciju sa gotovo svakom vrstom pogona dizala. Nove mikroprocesorske grupe pružaju veću pouzdanost i sigurnost prilikom vožnje dizalom, te mnogostruko olakšavaju održavanje i servisiranje dizala pružajući serviseru niz statistika o zastojima i radu dizala. Na takav način moguće je doći do informacija potrebnih za kvalitetno uklanjanje kvarova i održavanje dizala ovisno o intenzitetu upotrebe koju prati mikroprocesor i pohranjuje u memoriju.

Regulator brzine pogonskog stroja

Kako bi se podigla kvaliteta vožnje dizalom u novije vrijeme sve se češće ugrađuju regulatori brzine pogonskog stroja koji smanjuju skokovite promjene brzine kretanja i pristajanja dizala u stanicu. Osim ugodnije vožnje regulator pruža i niz drugih pogodnosti kao što je izrazita štednja kočionih sustava, smanjenje struja motora i zaštita pogonskog stroja od prekomjernog opterećenja, podešavanje željenih brzina pristajanja, vožnje i pokretanja,...

Pogonski stroj

Zamjena dotrajalog pogonskog stroja koji u praksi imaju 25-30 godina rada sa novim boljih karakteristika. U većim objektima sa velikom frekvencijom stanara pogonski strojevi u samo jednom mjesecu odrade čak više od 1.000.000 vožnji što nakon dvadesetak godina rezultira prekomjernim propuštanjem ulja, velikim vibracijama, proklizavanjima uslijed potrošenosti prijenosnih elemenata. Ugradnjom novog pogonskog stroja postiže se sanacija navedenih nedostataka, ali i veća maksimalna brzina dizala do 1,2 m/s, a po mogućnosti i veća nosivost dizanja ukoliko to dimenzije kabine dopuštaju.

Kabina dizala

Zamjena stare dotrajale kabine sa novom u inox ili nekoj drugoj izvedbi u postojeće vozno okno. Nešto jeftinije ali manje kvalitetno rješenje u ponudi Eurolifta je oblaganje postojeće željezne kabine u inox lim kao druga mogućnost modernizacije. Postoji i mogućnost ugradnje tzv. zvjezdanog neba na strop kabine dizala.

Automatska vrata

Prema novom pravilniku koji je stupio na snagu 31.ožujka 2006.godine sva osobna dizala u službi sigurnosti morat će imati ugrađena vrata propisanih dimenzija kako bi zadovoljila transport osoba sa smanjenom pokretljivošću. Jednako tako još uvijek veći broj dizala imaju ugrađena ručna ili poluautomatska vrata kabine i voznog okna.

Komandne i pozivne kutije, pokazivač položaja kabine, panik rasvjeta i alarm

Prilikom promjene električne instalacije dizala i grupe upravljanja najčešća je i zamjena komandnih i pozivnih kutija, te ugradnja pokazivača položaja kabine u svim ili samo glavnim stanicama. Pri tome komandne kutije modernog dizajna sukladno pravilnicima o sigurnosti dizala uključuju tipkalo alarma, preklopku zaustavljanja vožnje te panik rasvjetu. Ukoliko je došlo do prevelike istrošenosti tipki poziva na komandnoj ili pozivnim kutijama moguća je sama zamjena istih uz prethodnu provjeru komunikacije sa upravljanjem dizala, odnosno ugradnja pokazivača položaja kabine u sklopu pozivne kutije ili odvojeno, kao i pojedinačna ugradnja bilo kojeg od navedenih elemenata uključujući panik rasvjetu i alarmni sustav.

Kontakti

Eurolift d.o.o.

Projektiranje, proizvodnja, ugradnja i održavanje Eurolift d.o.o.
Lokacija:51000 Rijeka E-mail: info@eurolift.hr
Tel: +385 51 226 317 Mob:+385 99 226 31 71

Download

Galerija

Testna slika